Zwrot, wymiana, reklamacja

Zgodnie z obowiązującym w Polsce prawem, oferujemy naszym klientom możliwość zwrotu, wymiany lub reklamacji zakupionego na stronie cosmeon.pl towaru. Zachęcamy do zapoznania się z obowiązującymi w naszym sklepie procedurami. 

W przypadku dodatkowych pytań lub wątpliwości, nasi pracownicy pozostają do Państwa dyspozycji w godzinach pracy Naszej infolinii: 726 111 272 lub pod adresem e-mail: sklep@cosmeon.pl.


    ZWROT



    1. Wypełnij formularz oraz spakuj produkty

    Zwrotu towaru można dokonać w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. W tym celu należy wydrukować oraz wypełnić formularz zwrotu towaru. Pamiętaj, że zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania oraz powinien znajdować się w oryginalnym opakowaniu. Zapakuj starannie wszystkie produkty, które zostaną zwrócone razem z wypełnionym formularzem. Pamiętaj, że najważniejsze informacje to: nr zamówienia lub faktury oraz nr konta, na który mamy zwrócić pieniądze.

    Pobierz formularz zwrotu

    2. Wyślij produkt : masz na to 14 dni.

    Wyślij do nas przesyłkę ze zwracanym towarem na adres:
    Cosmeon Krzysztof Kupczak
    ul. Białowieska 26A/U1
    54-234 Wrocław

    Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem, usługą “e-przesyłka” lub doręczanych do paczkomatów. Koszt odesłania zwracanego produktu ponosi kupujący. Należy zachować potwierdzenie nadania wysyłki.
    Zostaniesz poinformowany drogą mailową o przyjęciu przez nas przesyłki.

    3. Poczekaj na zwrot kosztów

    Zwrot kosztów nastąpi w przeciągu 14 dni od daty przyjęcia przez nas paczki. Zwrot kosztów transakcji realizowany jest przelewem bankowym. W przypadku metody płatności : PayU, przelew tradycyjny oraz PayPal - na numer konta z którego dokonano płatności za zamówienie. W przypadku płatności przy odbiorze na numer konta wskazany w formularzu.
    Otrzymasz od nas powiadomienie e-mail, gdy środki zostaną wysłane na Twoje konto.


    WYMIANA



    1. Zwrot produktów

    W sklepie Cosmeon.pl wymiana towaru polega na zwrocie wybranych artykułów, następnie złożeniu i opłaceniu nowego niezależnego zamówienia.
    Należy postępować zgodnie z procedurą zwrotu towaru.

    2. Złóż nowe zamówienie.

    Nowe zamówienie możesz złożyć niezależnie, nawet w tym samym dniu w którym dokonałaś/eś zwrotu produktów. Pamiętaj, aby nowe zamówienie opłacić (w przypadku płatności z przelewem, Payu, PayPal lub kartą kredytową) lub potwierdzić (w przypadku płatności przy odbiorze).


    REKLAMACJA



    1. Wyślij e-mail do nas.

    W celu złożenia reklamacji, wyślij e-mail z informacją o reklamacji na adres:
    sklep@cosmeon.pl
    W wiadomości powinny znajdować się:
    • Imię i nazwisko, e-mail, numer telefonu.
    • Numer zamówienia, którego dotyczy reklamacja.
    • Jakiego produktu dotyczy reklamacja.
    • Dołączone zdjęcie reklamowanego produktu.
    • Wskazanie powodu reklamacji.

    Pobierz formularz reklamacji

    2. Poczekaj na odpowiedź.

    Rozpatrzymy reklamację w przeciągu 14 dni. Po rozpatrzeniu reklamacji skontaktujemy się z Tobą mailowo lub telefonicznie. Poinformujemy Cię o rozpatrzeniu reklamacji oraz o dalszym postępowaniu.


    do góry
    Sklep jest w trybie podglądu
    Pokaż pełną wersję strony
    Sklep internetowy Shoper.pl