
Zgodnie z obowiązującym w Polsce prawem, oferujemy naszym klientom możliwość zwrotu, wymiany lub reklamacji zakupionego na stronie cosmeon.pl towaru. Zachęcamy do zapoznania się z obowiązującymi w naszym sklepie procedurami.
W przypadku dodatkowych pytań lub wątpliwości, nasi pracownicy pozostają do Państwa dyspozycji w godzinach pracy Naszej infolinii: 726 111 272 lub pod adresem e-mail: sklep@cosmeon.pl.
ZWROT

1. Wypełnij formularz oraz spakuj produkty
Zwrotu towaru można dokonać w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. W tym celu należy wydrukować oraz wypełnić formularz zwrotu towaru. Pamiętaj, że zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania oraz powinien znajdować się w oryginalnym opakowaniu. Zapakuj starannie wszystkie produkty, które zostaną zwrócone razem z wypełnionym formularzem. Pamiętaj, że najważniejsze informacje to: nr zamówienia lub faktury oraz nr konta, na który mamy zwrócić pieniądze.
Pobierz formularz zwrotu

2. Wyślij produkt : masz na to 14 dni.
Wyślij do nas przesyłkę ze zwracanym towarem na adres:
Cosmeon Krzysztof Kupczak
ul. Białowieska 26A/U1
54-234 Wrocław
Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem, usługą “e-przesyłka” lub doręczanych do paczkomatów.
Koszt odesłania zwracanego produktu ponosi kupujący. Należy zachować potwierdzenie nadania wysyłki.
Zostaniesz poinformowany drogą mailową o przyjęciu przez nas przesyłki.

3. Poczekaj na zwrot kosztów
Zwrot kosztów nastąpi w przeciągu 14 dni od daty przyjęcia przez nas paczki. Zwrot kosztów transakcji realizowany jest przelewem bankowym. W przypadku metody płatności : PayU, przelew tradycyjny oraz PayPal - na numer konta z którego dokonano płatności za zamówienie. W przypadku płatności przy odbiorze na numer konta wskazany w formularzu.
Otrzymasz od nas powiadomienie e-mail, gdy środki zostaną wysłane na Twoje konto.
WYMIANA

1. Zwrot produktów
W sklepie Cosmeon.pl wymiana towaru polega na zwrocie wybranych artykułów, następnie złożeniu i opłaceniu nowego niezależnego zamówienia.
Należy postępować zgodnie z procedurą zwrotu towaru.

2. Złóż nowe zamówienie.
Nowe zamówienie możesz złożyć niezależnie, nawet w tym samym dniu w którym dokonałaś/eś zwrotu produktów. Pamiętaj, aby nowe zamówienie opłacić (w przypadku płatności z przelewem, Payu, PayPal lub kartą kredytową) lub potwierdzić (w przypadku płatności przy odbiorze).
REKLAMACJA

1. Wyślij e-mail do nas.
W celu złożenia reklamacji, wyślij e-mail z informacją o reklamacji na adres:
sklep@cosmeon.pl
W wiadomości powinny znajdować się:
• Imię i nazwisko, e-mail, numer telefonu.
• Numer zamówienia, którego dotyczy reklamacja.
• Jakiego produktu dotyczy reklamacja.
• Dołączone zdjęcie reklamowanego produktu.
• Wskazanie powodu reklamacji.
Pobierz formularz reklamacji

2. Poczekaj na odpowiedź.
Rozpatrzymy reklamację w przeciągu 14 dni. Po rozpatrzeniu reklamacji skontaktujemy się z Tobą mailowo lub telefonicznie. Poinformujemy Cię o rozpatrzeniu reklamacji oraz o dalszym postępowaniu.