FAQ

Biuro Obsługi Klienta


Z Biurem Obsługi Klienta możesz skontaktować się telefonicznie w dni robocze w godzinach 9.00-18.00 pod numerem telefonu 726 111 272, a także e-mailowo pod adresem sklep@cosmeon.pl

Tak, pracownik Biura Obsługi Klienta pomoże Ci w złożeniu zamówienia lub przyjmie od Ciebie zamówienie telefoniczne pod numerem 726 111 272, a także e-mailowe pod adresem sklep@cosmeon.pl. Pamiętaj jednak o zamieszczeniu listy produktów, które mają znajdować się w Twoim zamówieniu, danych do wysyłki wraz z numerem telefonu, formie płatności oraz dostawy.


Rabaty i Bony Upominkowe


Bon Upominkowy jest formą płatności za zamówienie. Podczas składania zamówienia należy wybrać formę płatności Bon Podarunkowy, a następnie wpisać kod z Bonu Podarunkowego i zatwierdzić, co pomniejszy kwotę zamówienia o wartość Bonu.

Nie, ponieważ Bony Upominkowe nie łączą się. W zamówieniu można użyć tylko jednego Bonu Upominkowego.

Nie, jednym Bonem Upominkowym można zapłacić tylko za jedno zamówienie.

Tak, w jednym zamówieniu możesz wykorzystać Kod Rabatowy do obniżenia kwoty zamówienia, a płatności dokonać za pomocą Bonu Upominkowego.

Tak, możesz wykorzystać Bon Upominkowy, a resztę kwoty dopłacić jedną z dostępnych metod płatności w naszym sklepie.

Tak, możesz wykorzystać Bon Upominkowy, jednak musisz pamiętać o tym, że pozostała część Bonu Podarunkowego przepadnie i nie będzie mogła być użyta w następnym zamówieniu.

Nie, w jednym zamówieniu można użyć tylko jednego Kodu Rabatowego.

Tak, po zapisaniu się do newslettera otrzymasz na e-mail kod rabatowy o wysokości 5%.


Płatności


Dokonując zamówienia należy wybrać formę płatności przed wysyłką, należą do nich: płatność przez PayU, Paypal, a także kartą Visa oraz MasterCard. Dostępne opcje płatności będą widoczne podczas składania zamówienia.

Tak, można zapłacić za zamówienie przy odbiorze. Należy wtedy przy składaniu zamówienia wybrać formę płatności za pobraniem.


Problemy techniczne


Jeżeli zapomniałeś hasła kliknij w napis “przypomnij hasło”, a następnie postępuj zgodnie ze wskazówkami. W sytuacji gdyby to nie pomogło skontaktuj się z nami e-mailowo (sklep@cosmeon.pl) i podaj dane na jakie było zakładane konto, a my niezwłocznie się z Tobą skontaktujemy.

W każdym e-mailu z newsletterem pod spodem znajduje się przycisk umożliwiający zrezygnowanie z subskrypcji newslettera.

W pierwszej kolejności sprawdź folder SPAM na Twojej skrzynce e-mailowej. Jeżeli e-maila od nas w nim nie będzie to skontaktuj się z nami opisując problem, a także podaj zamówione przez Ciebie produkty.


Produkty


W przypadku takiego produktu możesz skorzystać z opcji “Powiadom o dostępności” znajdującej się tuż obok zdjęcia produktu.

Najlepszą i najszybszą opcją w przypadku konkretnego produktu będzie skorzystanie z wyszukiwarki na samej górze menu.

Tak, produkty w naszym sklepie są w 100% oryginalne i pochodzą od oficjalnych dystrybutorów oraz producentów.


Wysyłka i Dostawa


Wykaz dostępnych form dostawy i płatności dostępny jest w zakładce Cennik wysyłek.

Darmowa przesyłka przysługuje do każdego zamówienia za minimum 199zł przy wyborze określonej formy dostawy- przesyłka do paczkomatu z przedpłatą.

W wypadku kiedy zauważysz, że dostarczona przez kuriera przesyłka jest uszkodzona odmów jej przyjęcia, a następnie niezwłocznie skontaktuj się z nami opisując szczegóły na e-mail: reklamacje@cosmeon.pl. Niezwłocznie zgłosimy reklamację do dostawcy i skontaktujemy się z Tobą.

Jeżeli jednak przyjąłeś nieświadomie uszkodzoną paczkę należy jak najszybciej powiadomić o tym dostawcę przesyłki i zgłosić chęć sporządzenia protokołu szkody. Po ponownym przybyciu kuriera należy dokładnie wypełnić protokół szkody, dokładnie opisując sytuację i stan przesyłki. Na wszelki wypadek zrób dokładne zdjęcia uszkodzonej paczki i produktów. Następnie niezwłocznie powiadom nas o zaistniałej sytuacji przesyłając kopię protokołu szkody oraz zdjęcia na e-mail: reklamacje@cosmeon.pl.

Uszkodzenie odkryte bezpośrednio przy Paczkomacie:

Jeżeli uszkodzenie zostało odkryte tuż po odbiorze paczki z Paczkomatu należy pozostawić ją w skrytce nieotwartą przesyłkę i złożyć reklamację w paczkomacie postępując zgodnie z instrukcjami na ekranie Paczkomatu. Wybierz “mam uwagi do paczki”, a następnie zeskanuj kod z opakowania paczki i odłóż ją do skrytki. Operator rozpatrzy reklamację i wyśle na Twój adres e-mail link do formularza reklamacyjnego. Wypełnij skrupulatnie formularz, aby reklamacja mogła zostać rozpatrzona pozytywnie. Jeżeli wolisz formularz reklamację możesz wypełnić również w najbliższym punkcie InPost.

Następnie prosimy o niezwłoczny kontakt na e-mail reklamacje@cosmeon.pl i opisanie zaistniałej sytuacji, podanie numeru zamówienia, przesłanie skanu protokołu szkody i zdjęć uszkodzonej paczki.

Uszkodzenie odkryte później po otwarciu paczki:

Jeżeli odebrałeś paczkę i o uszkodzeniach zorientowałeś się dopiero po otwarciu przesyłki w domu należy udać się do najbliższego punktu InPost w celu sporządzenia protokołu szkody.

Następnie prosimy o niezwłoczny kontakt na e-mail reklamacje@cosmeon.pl i opisanie zaistniałej sytuacji, podanie numeru zamówienia, przesłanie skanu protokołu szkody i zdjęć uszkodzonej paczki.

Skontaktuj się z nami pod adresem e-mail: reklamacje@cosmeon.pl podając numer zamówienia, opisując sytuację i dołączając zdjęcia produktu. Zweryfikujemy to i niezwłocznie się do Ciebie odezwiemy w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji.

Kurier nie ma obowiązku kontaktować się z adresatem przed dostarczeniem przesyłki.

Po złożeniu zamówienia dostaniesz na e-mail wiadomość z aktualnym statusem zamówienia.

Tak, to prawda. Zgodnie z regulaminem InPost zabrania się wysyłania produktów płynnych, przez co w przypadku reklamacji może ona zostać rozpatrzona negatywnie.


Zamówienia


W celu złożenia zamówienia dodaj do koszyka produkty, które chcesz kupić. Następnie zaloguj się do swojego konta, a jeżeli go nie posiadasz to w tym kroku możesz je założyć, ale także złożyć zamówienie bez logowania.

Następnie wprowadź dane adresowe, wybierz metodę dostawy i płatności oraz potwierdź zamówienie.

Kliknij w prawym górnym rogu w ikonkę Zaloguj się, a następnie Nie mam konta.

Możesz również najpierw dodać produkty do koszyka, a konto założyć przy okazji składania zamówienia.

Nie ma takiej konieczności. Możesz również złożyć zamówienie nie posiadając konta.

Przy rejestracji należy podać tylko niezbędne dane osobowe, a także adres dostawy i dane kontaktowe: e-mail oraz numer telefonu.

Zamówienia zwykle wysyłane są w ciągu 24 do 72 godzin od złożenia zamówienia, jednakże w okresie przedświątecznym, specjalnych promocji, a także wyprzedaży czas wysyłki może się wydłużyć.

Tak, możesz wybrać inny adres dostawy podczas składania zamówienia, a także zmienić go w panelu klienta.

Niezwłocznie skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod adresem e-mail: sklep@cosmeon.pl lub numerem telefonu 726 111 272. Sprawdzimy status zamówienia i odezwiemy się do Ciebie.

W celu anulowania zamówienia napisz do Biura Obsługi Klienta na adresem e-mail: sklep@cosmeon.pl lub zadzwoń pod numer telefonu 726 111 272. Sprawdzimy status zamówienia i jeżeli będzie to możliwe anulujemy je, a następnie Cię powiadomimy.

Tak, należy zwrócić zakupiony towar, a następnie złożyć zamówienie od nowa.


do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl